.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جاسبي مطمئناً رئيس دانشگاه آزاد باقي مي‌ماند"
"جاسبي مطمئناً رئيس دانشگاه آزاد باقي مي‌ماند"

معاون پارلماني دانشگاه آزاد در واكنش به اين سؤال كه آيا جاسبي هنوز رئيس دانشگاه آزاد خواهد ماند، پاسخ داد: بله مطمئناً؛ مديريت دانشگاه آزاد با قدرت و قوت فعاليت خود را ادامه خواهد داد.

كريم زارع معاون پارلماني دانشگاه آزاد در خصوص اجراي هدفمندسازي يارانه‌ها در دانشگاه‌ها گفت: معتقدم بايد در خصوص يارانه‌هاي دانشجويي عنايت ويژه‌اي به دانشجويان صورت گيرد و مكانيزم آن را مجلس و دولت محقق كنند.

* طبق نظر جاسبي در سال جديد تحصيلي افزايش شهريه نداريم

وي افزود: قطعاً هرگونه يارانه‌اي كه بتواند در اختيار دانشجويان قرار گيرد، ‌كارساز خواهد بود و طبق نظر جاسبي در سال جديد تحصيلي افزايش شهريه نداريم.

* در سال يك ميليون متر مربع فضاي آموزشي در دانشگاه آزاد ساخته مي‌شود

زارع در پاسخ به اين سؤال كه جاسبي اكنون مرتباً واحدهاي دانشگاهي جديد را افتتاح مي‌كند و آيا اين روند ادامه پيدا خواهد كرد، گفت: به طور كلي در سال، يك ميليون متر مربع فضاي آموزشي در دانشگاه آزاد ساخته مي‌شود.

* تا پايان امسال يك ميليون متر مربع به فضاي دانشگاه آزاد اضافه مي‌شود

معاون جاسبي در پاسخ به اين سؤال كه تا پايان امسال چقدر به فضاي آموزشي دانشگاه آزاد اضافه مي‌شود، خاطرنشان كرد: مجموعاً تا پايان امسال يك ميليون متر مربع به فضاي دانشگاه آزاد اضافه مي‌شود.

* هنوز تكيلفم روشن نشده كه در انتخابات مجلس شركت كنم يا خير

معاون پارلماني دانشگاه آزاد در پاسخ به اين سؤال كه آيا قطعي شده است كه در انتخابات مجلس نهم شركت كنيد، تصريح كرد: خير هنوز تكيلفم روشن نشده است كه در انتخابات مجلس شركت كنم يا خير و در حال بررسي هستم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه اگر بخواهيد در انتخابات مجلس شركت كنيد، در كدام ليست و از كدام جناح شركت خواهيد كرد،‌ گفت: در اين خصوص هم در حال بررسي هستم.

* هر اقدامي كه موجب ارتقاي معنوي دانشگاه‌ها شود ارزشمند است

زارع در پاسخ به اين سؤال كه نظرتان درباره اسلامي شدن دانشگاه‌ها چيست، اظهار داشت: به طور كلي هر اقدامي كه موجب ارتقاي معنوي دانشگاه‌ها شود ارزشمند است، البته اصول كلي نظام با منويات مقام معظم رهبري و مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي بايد مدنظر باشد.

معاون پارلماني دانشگاه آزاد در پاسخ به اين سؤال كه آيا دانشگاه آزاد در راستاي اسلامي كردن دانشگاه‌ها حركت خواهد كرد، گفت: دانشگاه آزاد با توجه به مصوبه‌هاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي حركت مي‌كند.

* از نظر ما تكليف دانشگاه آزاد مشخص است

معاون جاسبي در پاسخ به اين سؤال كه بالاخره تكليف دانشگاه آزاد چه شد و بحث هيئت امناي دانشگاه آزاد و تغيير جاسبي به كجا رسيد،‌ اظهار داشت: از نظر ما تكليف دانشگاه آزاد مشخص است و بحمدالله كارها به خوبي انجام مي‌شود و جلسات هيئت امنا، شوراي مركزي و شوراي دانشگاه به خوبي انجام مي‌شود.

وي افزود: رئيس دانشگاه آزاد، معاونان، ‌رؤساي مناطق و رؤساي واحدهاي اين دانشگاه با قوت و قدرت به كارشان ادامه مي‌دهند.

زارع در پاسخ به اين سؤال كه پس با توجه به اين موارد، بحث هيئت امناي جديد دانشگاه آزاد تكليفش روشن نيست، اظهار داشت: در حال حاضر هيئت امناي دانشگاه آزاد با تركيبي كه از گذشته داشته در استان‌ها و مركز دانشگاه فعال هستند.

معاون پارلماني رئيس جمهور در پاسخ به اين سؤال كه آيا جاسبي با اين روندي كه گفتيد هنوز رئيس دانشگاه آزاد خواهد ماند، خاطرنشان كرد: بله مطمئناً. مديريت دانشگاه آزاد با قدرت و قوت فعاليت خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، موضوع تغيير رياست دانشگاه آزاد از جمله اقداماتي بود كه محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور بلافاصله پس از تصدي رياست‌جمهوري در دستور كار خود قرار داده و با پيگيري‌هاي جنبش دانشجويي، اين موضوع در حال نتيجه دادن بود. با اين وجود غلبه حاشيه‌هاي دولت بر متن آن موجب شد كه اينگونه پيگيري‌ها تا حد زيادي از دستور كار دولت خارج شود و از اين روي به نظر مي‌رسد چند صباحي است كه احمدي‌نژاد اقدامي درباره تشكيل هيأت امناي جديد دانشگاه آزاد انجام نداده و به گفته كريم زارع معاون پارلماني رئيس دانشگاه آزاد، جاسبي همچنان با قوت! به كار خود ادامه خواهد داد.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 تير 1390
جدیدا شهردار بابل ( فرهائد عسکری ) شده معاون پارلمتنی دانشگاه آزاد !!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.722 seconds.